05292017Δευ
ΕνημέρωσηΣαβ, 13 Μαϊ 2017 10am

Ο Θεόφιλος Σγουρόπουλος στην camera Obsura

THEOFILOS SGOUROPOULOSΓεννήθηκα στην Αθήνα το 1972. Απόφοιτος Κοινωνικών επιστημών του London Guildhall University. Η εμπλοκή μου με τη φωτογραφία ξεκίνησε κάπου στα φοιτητικά μου χρόνια μετά τη γνωριμία μου με τη πλέον καλή μου φίλη και μέντορα Ευαγγελία Βουτσάκη με την οποία έχω επίσης, παρακολουθήσει σεμινάρια. Αυτό που μου αρέσει περισσότερο στη Φωτογραφία είναι η δυνατότητα που μου δίνει να δημιουργώ -κατά τρόπο τινά- παράλληλους κόσμους, τις περισσότερες φορές αποσπασμένους από τη πραγματικότητα αν και προερχόμενους από αυτή..


Ο Γιώργος Μπαλαδάκης στην Camera Obsura

mpaladakis-wΟ Γιώργος Μπαλαδάκης γεννήθηκε στα Χανιά .Είναι αξιωματικός του ΠΝ εα. Παρακολούθησε διάφορα σεμινάρια φωτογραφίας με Έλληνες και ξένους επιμορφωτές από το 1994 έως και σήμερα με την καλλιτεχνική ομάδα «αποτυπώματα». Συμμετείχε σε open art workshop στην Ελλάδα και την Φινλανδία. Το 2012 φοίτησε στον ΑΚΤΟ μετά από υποτροφία του περιοδικού ΦΩΤΟγραφος σε συνεργασία με τον Αθηναϊκό Καλλιτεχνικό Τεχνολογικό Όμιλο. Έχει διδάξει φωτογραφία για αρχάριους στην ΛΕΦΚΙ  1996-2008,στον Δήμο Μουσουρων το 2010,Δήμο Ν Κυδωνιας το 2011 , στο Εργαστήρι καλλιτεχνικής Επιμόρφωσης & Δημιουργίας του Δήμου Χανίων από το 2011 έως και σήμερα στα πλαίσια εθελοντικής και κοινωνικής προσφοράς. Είναι μέλος της Παγκόσμιας Συνομοσπονδίας Καλλιτεχνικής φωτογραφίας (FIAP) ,της Ένωσης Διεθνών Φωτογράφων (UPI), της Ελληνικής Φωτογραφικής Εταιρείας Κρήτης και σύνδεσμος Χανίων ,της Ένωσης Πνευματικών Δημιουργών Ν Χανίων ,της ΛΕΦΚΙ, και του Ομίλου Φίλων Τέχνης. Έχει πραγματοποιήσει 9 ατομικές εκθέσεις φωτογραφίας ,έχει διακριθεί σε Πανελλήνιους και Διεθνείς διαγωνισμούς  και φέρει τις διακρίσεις –τίτλους :E.FIAP,UPI Aphrodite,UPI CR2

Η Στεφανία Αυγουστή στην camera obsura

Η Στεφανία Αυγουστή γεννήθηκε στα Χανιά το 1970.

Η ενασχόλησή της με τη φωτογραφία ξεκίνησε πριν τρία χρόνια. Είναι μέλος της Λέσχης Φωτογραφίας και Κινηματογράφου Χανίων.

6ος Διαγωνισμός φωτογραφικού Portfolio από την ΛΕΦΚΙ Χανίων

 

1-wΗ Λέσχη Φωτογραφίας και Κινηματογράφου Χανίων διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία τον 6ο Διαγωνισμό φωτογραφικού Portfolio με ελεύθερο θέμα. Από τους συμμετέχοντες ζητήθηκαν portfolio τα οποία πραγματεύονταν ένα θέμα της αρεσκείας τους, μια ιδέα ή ακόμα και την αφήγηση μιας ιστορίας . 

 


Τα portfolio κρίθηκαν από 5-μελή επιτροπή που αποτελούνταν από τους:

Βουτσάκη Εύα - φωτογράφο
Παπαδοπούλου Μυρτώ –φωτογράφο
Παπαϊωάννου Ηρακλή – Διδάκτωρ φωτογραφίας στο ΑΠΘ, συγγραφέα, επιμελητή του Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης
Στάβερη Σπύρο -φωτογράφο
Στρατουδάκη Γιάννη – φωτογράφο 

 

 

 

Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού έχουν ως εξής, και αφορούν τα έξι πρώτα Portfolio:

1o Βραβείο: Σταματίου Σταύρος – “ A raven’s dream ”
2ο Βραβείο: Κόης Σάββας – “ Dogwalks ”
3ο Βραβείο: Κόης Σάββας – “ Morpheus trip “
----
1ος΄Επαινος: Kαρακατσάνη Nατάσα – “ Lost boys ”
2ος Έπαινος: Γδοντάκης Κωνσταντίνος – “Archipelago “
3ος Έπαινος: Σταματίου Σταύρος – “ Εντροπία ”

 

 

 

Ας πάρουμε μια γεύση από τις δουλειές …


Σταματίου Σταύρος – “ A raven’s dream ”

 

A ravens dream 04-w

 

 

A ravens dream 07-w

 

Κόης Σάββας – “ Dogwalks ”

Dogwalks 02-w

 

Dogwalks 10-w

 

Κόης Σάββας – “ Morpheus trip “

Morpheus trip 03-w

 

 

Morpheus trip 09-w

 

Kαρακατσάνη Nατάσα – “ Lost boys ”
Lost boys 02-w

Lost boys 09-w

 

Γδοντάκης Κωνσταντίνος – “Archipelago “

Archipelago 02-w

 

 

Archipelago 07-w

 

Σταματίου Σταύρος – “ Εντροπία ”

entropia 08-w

 

 

entropia 10-w

 

 

 

 

 

 

 

O Κωνσταντίνος Γδοντάκης στην camera obsura

O Κωνσταντίνος Γδοντάκης  γεννήθηκε το 1988 στα Χανιά όπου μεγάλωσε και κατοικεί. Αγόρασε την πρώτη του φωτογραφική μηχανή χωρίς να έχει ιδέα πόση επιρροή θα είχε αυτό στην ζωή του και χωρίς να έχει καθόλου φωτογραφικές γνώσεις .Το 2011 ξεκίνησε μαθήματα στη  ΛΕ.Φ.ΚΙ όπου και πήρε κατευθυντήριες γραμμές ώστε να γίνειπλέον η φωτογραφία κομμάτι της καθημερινότητας του.

 

μιcropοlis

Index-w «H πολυσημία της έννοιας "Παγκοσμιοποίηση", αλλά και το γεγονός πως μοιάζει να επιδρά και να προκαλεί κοινές αντιδράσεις στη συνείδηση των λαών, την καθιστά εκ των πραγμάτων ένα εξαιρετικά πολύπλοκο, αλλά και ενδιαφέρον πεδίο έρευνας. Το γεγονός μάλιστα πως η ίδια η Τέχνη, συνδέεται όλο και στενότερα με την παγκοσμιοποιημένη κοινωνία, αποτελεί ένα εκ των αποτελεσμάτων αυτού του περίπλοκου συμπλέγματος φαινομένων. Ένα αποτέλεσμα που καθώς μεγεθύνεται, καθιστά όλο πιο έντονη την ανάγκη έρευνας των αιτίων και των αιτιατών που απορρέουν από αυτό. Η Τέχνη, ως εργαλείο μελέτης και έκφρασης, αναλαμβάνει να μελετήσει το φαινόμενο της Παγκοσμιοποίησης, στο πλαίσιο που της αναλογεί, καθώς αναδιαμορφώνεται από το ίδιο το αντικείμενο της έρευνάς της, καθιστώντας τη σχέση μεταξύ τους ιδιαιτέρως διαδραστική.


Υπό αυτές τις συνθήκες ορμώμενοι, οι τέσσερις δημιουργοί επιχειρούν μια προσπάθεια να προσεγγίσουν ενδείξεις, διαπολιτισμικές συναλλαγές και σχέσεις αλληλεπίδρασης, που αναπτύσσονται υπό τους όρους μιας από τις γλώσσες τις παγκοσμιοποίησης, τη γλώσσα της Εικόνας, μην ξεχνώντας παράλληλα, πως και οι ίδιοι αναδιαμορφώνονται από αυτήν. Μέσω της Φωτογραφίας, ένα σύνθετο εκφραστικό μέσο, που οφείλει κατά ένα μέρος την ύπαρξη και την εξέλιξή του στην παγκοσμιοποίηση, επιχειρούν μια σταχυολόγηση μερικών χαρακτηριστικών του φαινομένου, όπως αυτά αποτυπώνονται στην μικροκλίμακα της πόλης στην οποία ζουν, στην πόλη των Χανίων.

Εκδοχές και ενδείξεις αυτών των οπτικών διαπολιτισμικών συναλλαγών, αλλά και στοιχεία που ίσως μαρτυρούν χώρους που ακόμα αντιστέκονται σε αυτές, εντοπίζονται και υπογραμμίζονται από τους δημιουργούς, εν είδει κοινωνικού σχολιασμού, με τη χρήση της ίδιας τη εικόνας. Το παγκόσμιο φαινόμενο, μοιάζει να μελετάται από τα αποτελέσματά του, με εργαλεία που το ίδιο το φαινόμενο έχει διαμορφώσει.»

Στρατουδάκης Γιάννης
Φωτογράφος, ντοκιμαντερίστας, editor

 

w3

 

 

Φωτογραφία...

 τεχνολογική ανακάλυψη δύο αιώνων περίπου έχοντας την δικιά της ποικιλόμορφη ιστορία  ως αντικείμενο μελέτης αλλά και εφαρμογής.

Οι παύσεις όμως που δυμιουργούνται στο χωροχρόνο μέσω αυτής με μοναδικό φίλτρο τον ίδιο το φωτογράφο  έχουν ως αποτέλεσμα μιας αυτόνομης πραγματικότητας τόσο ρευστής.

Στην τελική της μορφή αυτή η πάυση όταν θα εκτεθεί σαν πλήρη εικόνα σε κάποιο χώρο , ο θεατής απολαμβάνοντας την θα λειτουργήσει ο ίδιος ως φίλτρο και θα της  δώση  μια  νέα αυτόνομη ερμηνεία .

 Δημήτρης Μπαρούνης 

 

w4

 

 

Φωτογραφία φωτογράφος φωτόμετρο φωτεινός και πολλές  άλλες λέξεις που αναφέρονται στο φως . Γράφω με το φως ο ορισμός της φωτογραφίας  και στην κυριολεξία αυτό συμβαίνει . Λιγότερα από 150 χρόνια πριν  η επιστήμη κατάφερε με χημικά και οπτικά μέσα να καταγράψει το φως μεταφέροντας στην αιωνιότητα μια στιγμή .

 Και εμείς σαν φωτογράφοι εκμεταλλευόμενοι την τεχνολογία του σήμερα   καταγράφουμε το φως  προσπαθώντας  αυτή την καταγραφή να την κάνουμε έκφραση και  άποψη , θέλοντας να ξεφύγουμε από μια απλή αποτύπωση της ανάκλασης του φωτός σε αντικείμενα. .

Θέλοντας να  μετατρέψουμε  το φως σε ιδέες , η καταγραφή μας  αφορά την οπτική του κόσμου   με το δικό μας τρόπο.

 Καμπιανάκης Νίκος

w2

 

 

Φωτογραφία…

Η Φωτογραφία, κόντρα στην Αριστοτελική άποψη της αέναης παρουσίας γέννησης – φθοράς σε οτιδήποτε αισθητό, προσπαθεί να πιάσει αυτό το κάτι μικρό αλλά συνάμα μεγαλειώδες που μένει σταθερό-αιώνιο. Για τον

εμπειρικοθρεμμένο άνθρωπο του 21ου αιώνα στη δύση, που δυσκολεύεται να “δει” ότι δεν βλέπει, είναι μια διαδικασία που μετατρέπει τα αισθητά αντικείμενα σε πνευματικά. Με την αφαιρετική “προδιάθεση” του θεατή,

γίνεται η απαραίτητη απόσταξη της πραγματικότητας ώστε να μείνουν αυτές οι χαμένες λέξεις που απελευθερώνουν τον άνθρωπο. Η μicropolis τον περιμένει να ασκήσει το δικαίωμα της ματιάς του.

 

Σπύρος Ζερβουδάκης

 w1

 

Φωτογραφία…

εισπνοή και πάμε: ... ήταν και είναι το αποτέλεσμα μιας ακτινοβόλου λάμψης που εκπέμπει το εκάστοτε υποκείμενο/ αντικείμενο (Allan Sekula). δεν είναι ένα ακόμη προϊόν μαζικής, παθητικής κατανάλωσης, αλλά μια εικόνα η οποία μπορεί και πρέπει να ερμηνεύεται, να κρίνεται, να αμφισβητείται. η επιρροή της έχει διαχυθεί προκλητικά σε περιοχές πολύ ευρύτερες της τέχνης, καθώς δηλώνει παρούσα σε κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα. έτσι το πλαίσιο μέσα στο οποίο παράγεται, διακινείται και καταναλώνεται, καθορίζει τον τρόπο πρόσληψης της (John Tagg).  εχθροί της όλοι οι αντίπαλοι της μοντέρνας τέχνης (Αφήγηση, Μίμηση, Παραστατικότητα)... εκπνοή ουφ!

Μιχάλης Καλαϊτζάκης

w000

 

 

Οι δημιουργοί…

Ο Σπύρος Ζερβουδάκης γεννήθηκε στην Αθήνα . Σπούδασε Μαθηματικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και συνέχισε μεταπτυχιακές σπουδές (Msc) στα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά στο Πολυτεχνείο Κρήτης. Ξεκίνησε την ενασχόλησή του με τη Φωτογραφία παρακολουθώντας μαθήματα στον Φωτογραφικό Όμιλο του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και συνέχισε παρακολουθώντας διεθνή σεμινάρια και διαλέξεις. Από το 1996 είναι μέλος της Λέσχης Φωτογραφίας & Κινηματογράφου Χανίων. Έχει παρουσιάσει το φωτογραφικό του έργο σε ατομικές και ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Έργα του βρίσκονται στο «Μουσείο Μπενάκη» στο «Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης-Ελαιουργείον» και σε ιδιωτικές συλλογές εντός και εκτός Ελλάδας. Ζει, εργάζεται και δημιουργεί στα Χανιά της Κρήτης.


Ο Μιχάλης Καλαϊτζάκης γεννήθηκε στα Χανιά. Έχει σπουδάσει Φυσική στο Πανεπιστήμιο Κρήτης (Ηράκλειο) και έχει ολοκληρώσει μεταπτυχιακές σπουδές στην Εκπαίδευση Ενηλίκων (στο ΕΑΠ), με αντικείμενο «η φωτογραφία στην εκπαίδευση». Έχει διδαχτεί φωτογραφία στην φωτογραφική ομάδα Πανεπιστημίου Κρήτης (Ηράκλειο 1988 -1990), Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια φωτογραφίας. Από το 2005 έως το 2009 δίδαξε φωτογραφικά θέματα στη «Φωτοσκίαση» του Πολυτεχνείου Κρήτης (Χανιά). Από το 2010 έως σήμερα διοργανώνει workshop φωτογραφίας με θέματα τεχνικής, αισθητικής και ιστορίας της φωτογραφίας. Από το 2008 γράφει για θέματα φωτογραφίας στο ένθετο «Διαδρομές» των Χανιώτικων Νέων. Έχει συμμετάσχει σε αρκετές ομαδικές και 4 ατομικές εκθέσεις. Δουλειά του έχει παρουσιαστεί στον ελληνικό τύπο (περιοδικά Φωτογράφος, Photonet, Στιγμές, κ.λπ.) και βρίσκεται σε ιδιωτικές συλλογές.


Ο Νίκος Καμπιανάκης γεννήθηκε στα Χανιά . Σπούδασε Μαθηματικός στο Πανεπιστήμιο Πατρών με μετεκπαίδευση στην πληροφορική. Εργάστηκε σαν προγραμματιστής σε εταιρείες στην Αθήνα και από το 1992 ζει και εργάζεται στα Χανιά σαν καθηγητής πληροφορικής στην Β΄θμια εκπαίδευση Χανίων. Με την φωτογραφία ασχολείται ερασιτεχνικά και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια φωτογραφίας. Έχει συμμετάσχει και οργανώσει αρκετές εκθέσεις φωτογραφίας ατομικές και ομαδικές .Έχει διακρίσεις σε πανελλήνιους διαγωνισμούς φωτογραφίας , δημοσιεύσεις σε περιοδικά (National Geographic, Digital Camera) και σε εφημερίδες.


Ο Δημήτρης Μπαρούνης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1974. Η ενασχόληση του με τη φωτογραφία ξεκίνησε ερασιτεχνικά από τα εφηβικά του χρόνια. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και διαλέξεις από μεγάλους δάσκαλους του χώρου. Από το 2001 ζει και εργάζεται μόνιμα στα Χανιά και είναι στο διοικητικό συμβούλιο της Λέσχης φωτογραφίας & Κινηματογράφου Χανίων . Φωτογραφίες του έχουν εκτεθεί σε δύο ατομικές και σε αρκετές ομαδικές εκθέσεις ,στο Chania Art 2013 καθώς και σε μόνιμες συλλογές.

 

 

 

 

Η Τώνια Φιλιππάκη στην Camera Obsura

Η Τώνια Φιλιππάκη γεννήθηκε το 1978 στα Χανιά ,όπου ζει και εργάζεται εκεί . Τελείωσε Υπάλ. Λογιστηρίου του τμήμα Οικονομίας Διοίκησης . Είναι μέλος της Λέσχης Φωτογραφίας και Κινηματογράφου Χανίων από το 2004 μέχρι και σήμερα. Έχει λάβει μέρος σε ομαδικές εκθέσεις σε Ελλάδα & Κύπρο. Της αρέσουν πολύ τα ταξίδια.

Ο Γιώργος Αλεξανδράκης στην Camera Obscura

profil-w

Ο Γιώργος Αλεξανδράκης γεννήθηκε το 1980 στα Χανιά όπου πλέον ζει και εργάζεται. Ασχολείται πάνω από δυο χρόνια με την φωτογραφία όπου έγινε και αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής του. Από το 2013 είναι μέλος της Λέσχης Φωτογραφίας και Κινηματογράφου Χανίων (ΛΕ.Φ.ΚΙ.).

Με ιδιαίτερη αγάπη στο ασπρόμαυρο βρίσκεται σε μια συνεχής αναζήτηση της αποτύπωσης, μέσα από το καρέ του, του έντονου συναισθήματος που αυτός βλέπει, σε συνάρτηση με το "τέλειο" φως,πιστεύοντας αυστηρά στην κυριολεκτική σημασία της λέξεως φωτο-γράφος, ενώ πολλές φορές αρέσκεται στο να "πειράζει" την φωτογραφία πριν το κλικ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πως ξεκίνησε η εμπλοκή σου με τη φωτογραφία;

 

Μια μέρα έπιασα στα χέρια μου μια dslr και έκτοτε απλά κόλλησα! Εχοντας πλήρη άγνοια με το αντικείμενο, ξεκίνησα μόνος την εξερεύνηση αυτού του μαγικού κόσμου.

 1-w

 

Μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις…

 

Δεν είναι καν μόνο λέξεις,είναι κάτι πολύ παραπάνω

 2-w

 Επιβάλλεται μια φωτογραφία να αφηγείται πράγματα και καταστάσεις ή όχι;

 

Στην Τέχνη, άρα και στη Φωτογραφία τίποτα δεν επιβάλλεται και εξάλλου αυτό είναι στο χέρι του δημιουργού της φωτογραφίας

 3-w

 

 

Από την καλλιτεχνική στην δημοσιογραφική φωτογραφία είναι μεγάλος ο δρόμος;

 

Είναι δύο διαφορετικοί δρόμοι που όμως κάποιες φορές διασταυρώνονται

 

 4-w

 

Υπάρχει κάτι που θα θέλεις αλλά δεν έχεις καταφέρει να φωτογραφίσεις;

 

Είμαι μόνο στην αρχή αυτού του υπέροχου ταξιδιού. Πρόσφατα συνειδητοποίησα ότι πλέον κάποιες φορές φωτογραφίζω χωρίς φωτογραφική μηχανή, απλά με το γυμνό μου μάτι

 5-w

 

 

Η Σοφία Μπέκα στην camera obsura

001

Η Σοφία Μπέκα γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1986. Μεγάλωσε στην Καστοριά όπου μέσα από τη δουλειά του πατέρα της ως φωτογράφος έλαβε τα πρώτα φωτογραφικά ερεθίσματα.

Η ενασχόλησή της με τη φωτογραφία ξεκινά ουσιαστικά το 2004 μέσα από την επιχείρηση. Από το 2008 ζει και εργάζεται στα Χανιά. Από το 2011 είναι μέλος της Λέσχης Φωτογραφίας και Κινηματογράφου Χανίων (ΛΕ.Φ.ΚΙ.) .

Ο Αντρέας Νικολαράκης στην Camera Obscura

prosipiki foto-wΟ Αντρέας Νικολαράκης γεννήθηκε το 1997 στα Χανιά. Είναι μαθητής στο 3ο Γενικό Λύκειο Χανίων. Συμμετέχει στη φωτογραφική ομάδα του σχολείου, που συντονίζει ο Νίκος Καμπιανάκης. Είναι μέλος της Λέσχης Φωτογραφίας και Κινηματογράφου Χανίων (ΛΕΦΚΙ) κι «επίσημα» από φέτος. Φωτογραφίες του έχουν διακριθεί σε πανελλήνιους διαγωνισμούς, ενώ έχει συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις.

 

Πως ξεκίνησε η εμπλοκή σου με τη φωτογραφία;

Η επαφή μου με τη φωτογραφία ξεκινάει το 2008 όταν αποκτώ την πρώτη μου ψηφιακή φωτογραφική μηχανή. Με συνάρπαζε από τότε η ιδέα ότι ο χρόνος μπορεί να «παγώσει» και μια στιγμή της ζωής να γίνει αιώνια. Πιστεύω ότι με την επανάσταση της εικόνας, ο άνθρωπος νίκησε τον χρόνο. Στην πορεία ανακάλυψα την τέχνη της Φωτογραφίας, ότι μια φωτογραφία μπορεί να εκφράσει και να μεταφέρει σκέψεις και συναισθήματα. Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό που βρέθηκαν δίπλα μου άνθρωποι να μου μεταδώσουν την αγάπη τους και τις γνώσεις τους πάνω σ’ αυτή κάνοντάς με συνοδοιπόρο τους στο ταξίδι της Φωτογραφίας. Τους ευχαριστώ σε κάθε μου κλικ.

 DSC 0037-w

Μια εικόνα, χίλιες λέξεις…

Μόνο χίλιες; Και μόνο λέξεις; Και συναισθήματα και άλλοτε συνδυασμός αυτών των δύο. Για να τα αναγνωρίσουμε σε μια εικόνα πρέπει να ανοίξουμε τα μάτια μας και την καρδιά μας, εφόσον όμως ο καλλιτέχνης-δημιουργός έχει φροντίσει τη σύνθεσή της κατάλληλα.

 

Επιβάλλεται μια φωτογραφία να αφηγείται πράγματα και καταστάσεις ή όχι;

Θεωρώ, ότι στην Τέχνη τίποτα δεν επιβάλλεται, άρα και στη Φωτογραφία. Καθένας είναι ελεύθερος να δημιουργήσει ό,τι αντανακλά τον εσωτερικό του κόσμο. Εξ’ άλλου, η λέξη Τέχνη προέρχεται από το ρήμα «τίκτω», που σημαίνει γεννώ. Να «γεννήσει» επομένως ό,τι πηγάζει από μέσα του.

 DSC 0005-w

Από την καλλιτεχνική στην δημοσιογραφική φωτογραφία είναι μεγάλος ο δρόμος ; Είναι στον ίδιο δρόμο, σε παράλληλο ρεύμα. Όταν κάποιος ακολουθήσει και τα δυο ρεύματα, μπορεί πραγματικά να μεγαλουργήσει κι έτσι μια δημοσιογραφική φωτογραφία να έχει και καλλιτεχνική αξία.

 DSC 0019-w

Υπάρχει κάτι που θέλεις αλλά δεν έχεις καταφέρει να φωτογραφίσεις ;

Η ζωή συνεχίζεται, άρα  η Φωτογραφία εξελίσσεται και μαζί της κι εγώ.

Πάντοτε θα υπάρχει κάτι νέο, μια νέα πρόκληση για να συναντηθώ μαζί της και το ταξίδι δεν τελειώνει ποτέ…  

 DSC 0085 -w

Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία-συνέντευξη!

Εις το επανειδείν…

 

Ο Σπύρος Ανδρουλάκης στην Camera Obsura

Ο Σπύρος Ανδρουλάκης γεννήθηκε στα Χανιά το 1976. Σπούδασε στο ΤΕΙ Ηρακλείου, στο τμήμα Κοινωνικής Εργασίας.  Το 2010 παρακολούθησε τα  μαθήματα  φωτογραφίας στην Λέσχη Φωτογραφίας και Κινηματογράφου Χανίων και έκτοτε είναι μέλος της .

 

 

 

Πώς ξεκίνησε η εμπλοκή σου με τη φωτογραφία;

Με την εμφάνιση των κινητών τηλεφώνων με φωτογραφική μηχανή άρχισα να πειραματίζομαι . Πολύ αργότερα έμαθα για την ΛΕΦΚΙ ,συμμετείχα στα σεμινάριο φωτογραφίας των αρχάριων και έτσι με κέρδισε η φωτογραφία ,αλλά και η παρέα της ΛΕΦΚΙ.

Επιβάλλεται μια φωτογραφία να αφηγείται πράγματα και καταστάσεις ή όχι;

Δεν νομίζω ότι πρέπει να επιβάλλει.. Η φωτογραφία είναι ο καμβάς και ο θεατής βάζει τα χρώματα ,όπως τα επιλέγει εκείνος..

Μία εικόνα είναι χίλιες λέξεις…

Θα μπορούσε να είναι  χίλιες λέξεις  και συναισθήματα και αυτό μου αρέσει, γιατί ο καθένας θα επιλέξει κάτι από την εικόνα , κάτι διαφορετικό και αυτό είναι ενδιαφέρον.

Από την καλλιτεχνική στην δημοσιογραφική φωτογραφία είναι μεγάλος ο δρόμος;

Υπάρχει απόσταση μεταξύ τους ,όμως και τα δυο είδη μπορούν να  αναδείξουν μια κοινωνική διάσταση .


Υπάρχει κάτι που θα θέλεις αλλά δεν έχεις καταφέρει να φωτογραφίσεις;

Πολλά και η αντάμωση μαζί τους είναι μια πρόκληση ..

Η Μαρία ΠΑΪΖΗ στην camera obsura

Η ΜΑΡΙΑ ΠΑΪΖΗ γεννήθηκε στην Αθήνα.

Από το 1980 ζει και εργάζεται στα Χανιά. Είναι μέλος της ΛΕΦΚΙ και της ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΗΣ, έχει παρακολουθήσει μαθήματα φωτογραφίας και στις δύο ομάδες και έχει συμμετάσχει σε συλλογικές εκθέσεις.

Ο Σπύρος Ανδρουλάκης στην Camera Obsura

Ο Σπύρος Ανδρουλάκης γεννήθηκε στα Χανιά το 1976. Σπούδασε στο ΤΕΙ Ηρακλείου, στο τμήμα Κοινωνικής Εργασίας.  Το 2010 παρακολούθησε τα  μαθήματα  φωτογραφίας στην Λέσχη Φωτογραφίας και Κινηματογράφου Χανίων και έκτοτε είναι μέλος της .

Η Πηνελόπη Βασιλειάδου στην camera obsura

Η Πηνελόπη Βασιλειάδου γεννήθηκε το 1985 στο Ηράκλειο της Κρήτης. Μεγάλωσε και σπούδασε στη Θεσσαλονίκη. Από το 2006 γυρνάει τα νησιά και κάνει τη δασκάλα. Έτσι βρέθηκε και στα Χανιά όπου παρακολούθησε τα μαθήματα φωτογραφίας της Λε.Φ.Κι. κι έγινε μέλος της.

Ο Μάνος Λαμπράκης στην camera obsura

Ο Μάνος Λαμπράκης γεννήθηκε στη Αθήνα το 1970 και ολοκλήρωσε το λύκειο στην Ιεράπετρα από’που και η καταγωγή του. Στα Χανιά βρέθηκε το 89 φοιτητής στο ΤΕΙ ηλεκτρονικής. Στα χρόνια αυτά  και η πρώτη του γνωριμία με την ΛΕΦΚΙ Χανίων.  Από το 97 μένει και εργάζεται στα Χανιά . Η ενασχόληση του με την φωτογραφία ξεκινά από τα εφηβικά του χρόνια .

Ο Πάνος Περαντωνάκης στην camera Obsura

Ο Πάνος Περαντωνάκης γεννήθηκε στα Χανιά το 1968. Η ενασχόληση του με τη φωτογραφία ξεκίνησε το 2010 παρακολουθώντας τα μαθήματα της Λέσχης Φωτογραφίας και Κινηματογράφου Χανίων.

H Χαρά Κουτράκη στην camera Obsura

Η Χαρά Κουτράκη γεννήθηκε  το 1982 στη Μεθώνη Μεσσηνίας όπου και έζησε τα σχολικά της χρόνια. Σπούδασε Μηχανικός Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων στο Α.Τ.Ε.Ι. Ηρακλείου. Μετά τις σπουδές μετακόμισε στα Χανιά. Το 2011 παρακολούθησε τη σειρά σεμιναρίων από τη Λέσχη Φωτογραφίας και Κινηματογράφου Χανίων, όπου είναι και μέλος της.

Η Μάγδα Βογιατζή στην camera obsura

Η Μάγδα Βογιατζή γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Από το 1994 ζει και εργάζεται σαν οδοντίατρος στα Χανιά.

Ασχολείται πολλά χρόνια,ερασιτεχνικά,με τη ζωγραφική ενώ με την τέχνη της φωτογραφίας περίπου δύο χρόνια.

Το 2012 παρακολούθησε τη σειρά σεμιναρίων από τη Λέσχη φωτογραφίας και κινηματογράφου Χανίων,στην οποία είναι μέλος.

Η Χρυσούλα Φραγκιουδάκη στην camera obsura

fragioudaki xrisoula-wΗ Χρυσούλα Φραγκιουδάκη γεννήθηκε στα Χανιά το 1988. Σπούδασε στο ΤΕΙ Ηρακλείου, στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Εκεί ξεκίνησε και την ασχολία της με τη φωτογραφία. Το 2008 παρακολούθησε τα σεμινάρια φωτογραφίας στην Ελληνική Φωτογραφική Εταιρεία Κρήτης και εδώ και ένα χρόνο είναι μέλος της Λέσχης Φωτογραφίας και Κινηματογράφου Χανίων.

Ο Σταύρος Λυκάκης στην camera obsura

Ο Σταύρος Λυκάκης γεννήθηκε  το 1985 στα Χανιά οπού ζει και εργάζεται ,σπούδασε στο ΤΕΙ Ηρακλείου στο τμήμα της Λογιστικής. Tο 2011 παρακολούθησε τα σεμινάρια φωτογραφίας της  ΛΕ.Φ.ΚΙ. και έκτοτε είναι μέλος της.