12132017Τετ
ΕνημέρωσηΠεμ, 09 Νοε 2017 11am

Νεκτάριος Τζομπανάκης, οινόφιλος

Θέμα : ΟινοΚρητικά

Πρόσωπο : Νεκτάριος Τζομπανάκης


Τα ΟινοΚρητικά είναι από τις δραστηριότητες που έχουν κάνει την εμφάνιση τους τα τελευταία χρόνια στα Χανιά και διεκδικούν με ιδιαίτερη δυναμική την καθιέρωση τους ως θεσμό για το Κρασί και την Κρήτη. Για την ιδέα, την πορεία και τις προοπτικές μιλάμε με τον οινόφιλο και εμπνευστή της προσπάθειας Νεκτάριο Τζομπανάκη.

Μ.Φ.


Νίκος Πλατής : «Γατικό Λεξικό»

Μόλις πριν από μερικές μέρες στήθηκε στα ράφια των βιβλιοπωλείων το καινούριο βιβλίο του Νίκου Πλατή με τον (εύγλωττο) τίτλο «Γατικό Λεξικό». Ο Νίκος Πλατής είναι όχι μόνο ένας φίλος και τακτικός επισκέπτης των Χανίων αλλά συνάμα ένας από τους εραστές της.

Μιχάλης Πολυχρονάκης / Φωτογράφος

Η τέχνη με την οποία πιστεύω ότι έχει μεγαλύτερη συγγένεια η φωτογραφία είναι η ποίηση.
Είναι και οι δύο πανεύκολες στο τεχνικό τους σκέλος αλλά όταν αυτό ξεπεραστεί αρχίζουν τα πραγματικά δύσκολα: δεν έχει σημασία τι λέμε αλλά πως το λέμε.
 
Μιχάλης Πολυχρονάκης, Φωτογράφος
 
 

Αντώνης Ντουράκης, πρόεδρος του Δικτύου Οινοποιών Δυτικής Κρήτης

Θέμα : Δίκτυο Οινοποιών Δυτικής Κρήτης – Οινοτουρισμός.

Πρόσωπο : Αντώνης Ντουράκης, πρόεδρος του Δικτύου

 

Οι ειδικοί έχουν αποφανθεί ότι πέρα όλων των άλλων ισχυρό τουριστικό εργαλείο αποτελούν οι εμπειρίες που αποκομίζει ο ταξιδιώτης σε έναν τόπο. Το κρασί μπορεί να είναι μία από τις πιο δυνατές εμπειρίες; Για το κρασι και του Οινοποιούς της Δυτικής Κρήτης μιλάμε με τον Αντώνη Ντουράκη, πρόεδρος του Δικτύου Οινοποιών Δυτικής Κρήτης

Συνέντευξη : Ματθαίος Φραντζεσκάκης

Όσο υπάρχουν άνθρωποι...- Μανώλης Τζιλιβάκης

Πάθος: Η τέχνη να ονειρεύεσαι,όταν όλοι γύρω σου σιωπούν ή φωνάζουν υψώνοντας απειλητικά το δάχτυλο. Κατ΄ άλλους, η θερμοκοιτίδα της ελπίδας.
Συλλογή: Διαιώνιση τρυφερότητας ή μόνη ευκαιρία καθώς μεγαλώνεις να πιάσεις φιλίες με το χρόνο.
Συλλέκτης: Ο ραψωδός των παιδικών μας χρόνων και κάτοικος του ανέφικτου.

Λεξικόν σφοδρών συναισθημάτων, Εκδόσεις Φανταστική βιβλιοθήκη

Τι συλλέγετε, για ποιο λόγο, τι ακριβώς έχετε στην "κατοχή" σας, καθώς και τι σας ώθησε σε μια τέτοια ενασχόληση. Να ξεκινήσουμε έτσι;

Όπως θα διαβάσετε,για μένα τα πράγματα είναι πολύ απλά:

Πρόσωπο: Βασίλης Κεχαγιάς / Θέμα: Μουσείο Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Πρόσωπο: Βασίλης Κεχαγιάς
Θέμα: Μουσείο Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
 
Ο κριτικός κινηματογράφου, σεναριογράφος, παρουσιαστής, Διευθυντής του Μουσείου Κινηματογράφου,, Βασίλης Κεχαγιάς, θα διατελέσει για φέτος χρέη Προέδρου στην κριτική επιτροπή του digi2009, στο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας.

Όσο υπάρχουν άνθρωποι-Στέλιος Γιακουμάκης

ΣΤΕΛΙΟΣ ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΗΣ


Πάθος: Η τέχνη να ονειρεύεσαι,όταν όλοι γύρω σου σιωπούν ή φωνάζουν υψώνοντας απειλητικά το δάχτυλο.Κατ΄άλλους,η θερμοκοιτίδα της ελπίδας.


Συλλογή: Διαιώνιση τρυφερότητας ή μόνη ευκαιρία καθώςμεγαλώνεις να πιάσεις φιλίες με το χρόνο.


Συλλέκτης: Οραψωδός των παιδικών μας χρόνων και κάτοικος του ανέφικτου.

Λεξικόν σφοδρών συναισθημάτων, Εκδόσεις Φανταστική βιβλιοθήκη

Μουσείο Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

 
 
Πώς μπορεί η εικόνα του ελληνικού σινεμά να αποδεικνύεται πιο ενδιαφέρουσα από αυτό το ίδιο; Από τις αποθήκες του λιμανιού, το Μουσείο Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης αγναντεύει νοσταλγικά το παρελθόν, αλλά πατάει με τα δυο πόδια στο μέλλον.

Στα πρακτορεία του τύπου

Τους γνωρίζουμε εδώ και χρόνια. Για όσους  επιλέγουν τον τύπο για την ενημέρωση τους είναι οι άνθρωποι με τους οποίους έχουμε καθημερινή συνάντηση. Είναι αυτοί που ακούν τα πρώτα σχόλια όταν κάτι γίνεται …Είναι οι άνθρωποι των 3 κεντρικών πρακτορείων τύπου στην πόλη μας    
 
Μοτάκη - Τζιγκουνάκη Θεανώ, πλατεία δικαστηρίων
Ξεκινήσαμε το 1976  αλλάζοντας διάφορους χώρους πάντα στην πλατεία των δικαστηρίων μέχρι που βρεθήκαμε στο χώρο που είμαστε τώρα.  Μέχρι πριν 7 - 8 χρόνια τα πηγαίναμε πολύ καλά δεν είχαμε κανένα πρόβλημα ή παράπονο. Τα τελευταία χρόνια όμως άρχισε το στρίμωγμα μας. Έτσι εκεί που  το ποσοστό μας  ήταν 13% από το ’76 που θυμάμαι πριν 5 - 6 χρόνια πήγε στο 10,69% και πριν 2 χρόνια το αποκορύφωμα στο 8%. Με το 13% ήμασταν  πάρα πολύ καλά, δεν είχαμε κανένα πρόβλημα, μετά που πήγε στο 10,69 αρχίσανε τα ψιλοπροβλήματα με αποκορύφωμα το 8% τώρα να έχουμε φτάσει οριακά .             Τόσο ώστε οποιαδήποτε άλλη μεταβολή να μας οδηγήσει σε κλείσιμο.

Πρόσωπο: Παύλος Κοτσιφάκης, πρόεδρος ΕΛΜΕ Χανίων

Θέμα: Το σχολείο … με αφορμή τη νέα σχολική χρονιά
 
Επιμέλεια: Ματθαίος Φραντζεσκάκης
 
 
Ποια θα σημειώνατε ως τα βασικά προβλήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας στα Χανιά.
 
Ποιότητα των υποδομών: Παλαιά κτίρια, έλλειψη  ελεύθερων χώρων, εργαστηρίων κάθε είδους, βιβλιοθήκες. Κ.α.

Τζανέτος Αντύπας, υπεύθυνος αποστολών Γιατρών Χωρίς Σύνορα

Πήγα στην Παλαιστίνη και είδα:

Η Παλαιστίνη είναι μια χώρα η οποία δεν προσδιορίζεται εύκολα. Μιλάμε για Παλαιστίνη; Μιλάμε για Παλαιστινιακά εδάφη; Μιλάμε για αυτόνομα ή για κατεχόμενα Παλαιστινιακά εδάφη; Πραγματικά αυτό το διαπιστώνει και το ανιχνεύει κανείς ακόμη και όταν βρίσκεται εκεί.
Όταν πρωτοπήγα στην Παλαιστίνη και λέω όταν πρωτοπήγα γιατί είχα την δυνατότητα να συγκρίνω και να δω μια Παλαιστίνη σαν αποτέλεσμα της πρώτης Ιντιφάντα και μια Παλαιστίνη όπου ζούσε σε μια κατοχή και μια ομηρία όταν ξεσηκώθηκε η δεύτερη Ιντιφάντα τον Σεπτέμβρη του 2000 να ανοιγοκλείνει όπως τα σίδερα μιας φυλακής.

Aνοιχτό Λαϊκό Πανεπιστήμιο (Α.Λ.Π.) Χανίων

    
ΑΝΟΙΧΤΟ ΛΑΪΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ (Α.Λ.Π.)
ΔΗΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ
 
Ένας νέος θεσμός που λειτούργησε για πρώτη φορά το 2005, στα Χανιά και συγκεκριμένα στο Δήμο Χανίων, σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία ξεπερνώντας και τις πιο αισιόδοξες αρχικές προβλέψεις.
 

Ανδρέας Χιωτάκης

10 χρόνια Πολιτισμικός Νότος

Πάνε 10 χρόνια από τότε που μια ομάδα νέων αποφάσισε να παρέμβει δημιουργικά στην πολιτισμική δημιουργία του τόπου. Έχοντας ως όραμα την ανάδειξη της τοπικής δημιουργίας και την κινητοποίηση των δημιουργών του τόπου ο "Πολιτισμικός Νότος" έγινε γρήγορα δύναμη διακριτή.
Αξιοποιώντας το μεράκι και τη διάθεση για παρέμβαση οι άνθρωποι του Νότου ανέδειξαν την τοπική δημιουργία αντιστεκόμενοι παράλληλα σε διάφορες μορφές πολιτιστικής επιβολής, Φωτογραφία, Γλυπτική, Εικαστικά και κυρίως Θέατρο. Μια σειρά από τομείς δράσης του "Πολιτισμικού Νότου".

Όσο υπάρχουν άνθρωποι: Μιχάλης Γρηγοράκης

 
Πάθος: Η τέχνη να ονειρεύεσαι,όταν όλοι γύρω σου σιωπούν ή φωνάζουν υψώνοντας απειλητικά το δάχτυλο. Κατ΄άλλους,η θερμοκοιτίδα της ελπίδας.

Συλλογή: Διαιώνιση τρυφερότητας ή μόνη ευκαιρία καθώς μεγαλώνεις να πιάσεις φιλίες με το χρόνο.

Συλλέκτης: Ο ραψωδός των παιδικών μας χρόνων και κάτοικος του ανέφικτου.
Λεξικόν σφοδρών συναισθημάτων, Εκδόσεις Φανταστική βιβλιοθήκη
 
Η κουβέντα που ακολουθεί είναι "στα σκαριά" εδώ και κάποιους μήνες. Αλήθεια είναι ότι είχαμε ακούσει για την δουλειά που κάνει ο κύριος Μιχάλης Γρηγοράκης εδώ και πολλά χρόνια. "Ζωντανή βιβλιοθήκη" μας είχε πει φίλος καλός. Αλήθεια είναι ότι όταν πρωτοβρεθήκαμε στο χώρο όπου στεγάζεται το υλικό που έχει μαζέψει και αρχειοθετήσει νιώσαμε την αγάπη του ανθρώπου που κάνει χειροποίητη δημιουργική εργασία. Ένας πλούτος της νεώτερης Ελλάδας μέσα από χιλιάδες αποκόμματα, βιβλία, σημειώματα. Ένας πλούτος μέσα από την προσωπική ματιά ενός ανθρώπου που συνεχίζει να δουλεύει μεθοδικά και με πάθος.
Ματθαίος Φραντζεσκάκης

Ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης σε cd

Πρόσωπο:  Βασίλης Παπαστάμος, καθηγητής πληροφορικής Γυμνασίου Πλατανιά
Θέμα: Ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης σε cd
 
 

Μιλήστε   μας  για τη  δουλειά σας

Η εφαρμογή Αλέξανδρος  Παπαδιαμάντης "Μικρός εζωγράφιζα Αγίους είτα έγραφα στίχους και εδοκίμαζα να συντάξω κωμωδίας" είναι μια εφαρμογή πολυμέσων που δημιουργήθηκε με σκοπό να αποτελέσει ένα πρόσθετο εποπτικό μέσο στην διδασκαλία της ενότητας των Νέων Ελληνικών της Β’ Γυμνασίου σχετικά με τον Αλ. Παπαδιαμάντη, αλλά και για να γνωρίσουν οι φετινοί μαθητές της Γ’ Γυμνασίου στο μάθημα της πληροφορικής και στην ενότητα Πολυμέσα τις τεχνικές ανάπτυξης μιας τέτοιας εφαρμογής.
Επίσης η εφαρμογή μπορεί να είναι πηγή πληροφοριών για διαθεματικές εργασίες (Νέα Ελληνικά + Μουσική + Θεατρική Αγωγή + Καλλιτεχνικά) σχετικά με το έργο και τη ζωή του μεγάλου Έλληνα λογοτέχνη.
 
 

www.ecocrete.gr

Μη μένετε απαθείς, αντιδράστε, γίνετε ενεργοί πολίτες.
 Ένας άλλος κόσμος είναι εφικτός!
 Αριστείδης Παπαδάκης, διαχειριστής www.ecocrete.gr
 
Όπως και σε παλιότερα φύλλα της "Πυξίδας Της Πόλης" σημειώναμε προσπαθούμε να ανιχνεύσουμε μέσα από το χάος του διαδυκτίου δικτυακούς τόπους που θεωρούμε ότι έχουν πραγματικό λόγο ύπαρξης. Τόπους οι οποίοι αφενός έρχονται να προσθέσουν στον τομέα δράσης τους και αφετέρου αξιοποιούν το διαδύκτιο λειτουργικά και δυναμικά. Μια τέτοια περίπτωση αποτελεί και η παρουσίαση μας για αυτό το μήνα. www.ecocrete.gr ένα βήμα διαρκούς παρουσίας για τον κόσμο της οικολογίας αλλά και της κοινωνίας της Κρήτης και όχι μόνο. Μιλάμε με τον διαχειριστή του κόμβου κύριο Αριστείδη Παπαδάκη.
Μ.Φ.
 
 

Ειδικές κοινωνικές ομάδες και αγορά εργασίας

 
Πρόσωπο: Μαρια Καμαρίτη
και θέμα:  Ειδικές κοινωνικές ομάδες και αγορά εργασίας.
 
Η Μαρια Καμαρίτη Εργάζεται στον ΟΑΕΔ  από το 1999  στον τομέα  προώθησης  της απασχόλησης  ειδικών κοινωνικών
 ομάδων.
 
 
 
 

Νίκος Ξυδάκης, Δημοσιογράφος

 
 
"Η εφημερίδα σήμερα οφείλει να ακολουθεί την ταχύτητα των ηλεκτρονικών μέσων με νηφαλιότητα και αναστοχασμό, αλλά και με αναλόγως επιταχυμένα αντανακλαστικά."
Νίκος Ξυδάκης, Δημοσιογράφος
 
 
 
Όσοι  επιμένουμε  στην επιλογή της εφημερίδας ως βασικό μέσο ενημέρωσης  ανιχνεύουμε  με το πέρασμα του χρόνου τις υπογραφές εκείνων που θεωρούμε ότι επιμένουν να έχουν λόγο για να γράφουν. Μια από τις πένες που εδώ και κάποια χρόνια μας κρατούν σε αφύπνιση(σημαντική παράμετρος καθώς δυστυχώς πολλοί και στον τύπο μας οδηγούν καθημερινά και μεθοδικά στην ύπνωση) είναι και αυτή του Νίκου Ξυδάκη.  Δημοσιογράφος – κριτικός τέχνης, αλλά και αρχισυντάκτης της Καθημερινής.
Μ.Φ.

Η Ρεγγίνα Καπετανάκη, μια εκ των δυο στιχουργών της Λιλιπούπολης, μιλάει για την "νέα Λιλιπουπολη

Η "νέα" Λιλιπούπολη θα παρουσιαστεί στα Χανιά στις 12 Αυγούστου στην Ανατολική Τάφρο σε διοργάνωση που ετοιμάζουν το Ράδιο – Παρατηρητής, ο Ελληνοπορτογαλλικός σύλλογος Χανίων, ο Δήμος Χανίων και ΔΗΠΕΧ.


Σε συνεργασία με το "Περιοδικό της Καβάλας"


ΛΙΛΙΠΟΥΠΟΛΗ ΕΔΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!


Ο ελληνικός λαός αποφάσισε! Ο βασιλιάς διώχθηκε και η βασιλεία "εκθρονίστηκε". Η Ελλάδα περνά πλέον στην εποχή της μεταπολίτευσης όπου η εξουσία προσπαθεί να ισορροπήσει όσο το δυνατόν καλύτερα στο πρόσφατα ταρακουνημένο τεντωμένο σκοινί του πολιτεύματος και της πολιτικής. Σε τέτοιους καιρούς αναταραχής το κύριο μέλημα της κυβέρνησης είναι ο αντιπερισπασμός. Ένας λαός που, για οποιαδήποτε αιτία, έχει αφυπνιστεί πολιτικά είναι δύναμη μεγάλη και άρα, όπλο επικίνδυνο. Τα βλέμματα λοιπόν πρέπει να αποστραφούν απ’ τη φωτιά, ώστε αυτή να ξεχαστεί και σιγά σιγά να σβήσει. Ίσως αυτό να ήταν κι ένα κίνητρο πίσω από την απόφαση της εξουσίας να επιλέξει για διευθυντή προγράμματος ενός κυβερνητικού ραδιοφωνικού σταθμού, έναν άνθρωπο σαν το Μάνο Χατζιδάκι. Ίσως η ιδέα να ήταν ο αντιπερισπασμός μέσα από την τέχνη, οπότε η επιλογή ενός μεγάλου καλλιτέχνη να έμοιαζε αρμοστή. Αυτό που παρέβλεψε όμως η κυβέρνηση ήταν το γεγονός ότι ο Χατζιδάκις ήταν, αυτό που αποκαλούμε, πρωτοπόρος, ήταν οπαδός της καινοτομίας, εξερευνητής τους νέου και αντίπαλος της στασιμότητας και του συντηρητισμού. Ο Χατζιδάκις έμοιαζε να στρέφει τα βλέμματα στη φωτιά και με τον τρόπο αυτό, αν όχι να τη θεριεύει, τουλάχιστον να τη διατηρεί. Η κυβέρνηση είχε πάρει ένα ελεύθερο πνεύμα και το είχε βάλει να οργανώνει ένα τμήμα της. Κι όχι ένα οποιοδήποτε τμήμα της, αλλά ένα από τα πιο συντηρητικά, το Τρίτο Πρόγραμμα, το ραδιόφωνο - βάρκα στα ήρεμα νερά του κλασσικού.
Οι προτεραιότητες λοιπόν αλλάζουν και ο νέος διευθυντής υποβάλλει τον προϋπολογισμό στην καλλιτεχνική αξία κι όχι την καλλιτεχνική αξία στον προϋπολογισμό, όπως συνηθίζει να κάνει ο κρατικός μηχανισμός. Κι έτσι το 1976 έδωσε το πράσινο φως σε μια παραγωγή που μάζεψε τα σπουδαιότερα ίσως νέα ταλέντα από το χώρο της μουσικής και του θεάτρου. Ήταν ένα παιδκό πρόγραμμα. Μια ζώνη που έφερνε το παραμυθένιο στο πολιτικό και το πολιτικό στο παραμυθένιο, μια μικρογραφία "λιλιπούτεια" του γαργάνιου κόσμου που στους μικρούς άφηνε χρώματα και εικόνες και στους μεγάλους, πίκρα ζαχαρένια. Αυτός ο κόσμος ο διαφορετικός, κι όμως τόσο ίδιος, ήρθε σε μια περίοδο συνειδητοποίησης κι έβαλε τον ορθολογισμό της στο πεντάγραμμο της φαντασίας, επιβεβαιώνοντας τις εμπειρίες και τα συμπεράσματα των "μεγάλων" που έζησαν τα πολιτικά σκαμπανεβάσματα του κοντινού παρελθόντος, σε μιαν άλλη όμως διάσταση, όπου η ελπίδα είναι πάντα παρούσα με τη μορφή μιας ροζ λατέρνας σ’ ένα σύννεφο ή ενός χρυσαφένιου λουλουδιού σ’ ένα λιβάδι. Κι έτσι, οι "μεγάλοι" έβαζαν τα παιδιά τους ν’ ακούσουν το παραμύθι της ζωής του, πασπαλισμένο με χρυσόσκονη, ζάχαρη και φως, για να τα νανουρίζει γλυκά καθώς σιγά σιγά τα ξυπνάει. Κι όταν το 1980 ο Μάνος Χατζιδάκις έφυγε από το Τρίτο και αναγκαστήκαμε να πούμε "Αντίο Λιλιπούπολη", οι μεταδόσεις του δημοσιογράφου Μπρίνη μπορεί να σταμάτησαν, η παράδοση όμως συνεχίστηκε. Η Λιλιπούπολη δεν χάθηκε από το χάρτη. Τα τραγούδια της είναι πάντα σχεδίες που μας μεταφέρουν πίσω σ’ αυτή. Κι όπως το 1998 στο Μέγαρο Μουσική Αθηνών έτσι και τώρα, τα Χριστούγεννα του 2000, στο θέατρο Βόλου όλες οι καρέκλες ήταν γεμάτες με μικρούς και μεγάλους επιβάτες έτοιμους για την αναχώρηση! Κι όταν σήμερα, παιδιά γεννημένα έως και δεκαεπτά χρόνια μετά το τέλος της "Λιλιπούπολης" χτυπάνε ακόμα παλαμάκια στο "χορό των μπιζελιών", ένα είναι πλέον σίγουρο: σε κασέτα, σε δίσκο, σε CD, στη σκηνή, στο μυαλό ή στην καρδιά, η Λιλιπούπολη είναι ακόμα εδώ!
Νεφέλη Παπαδοπούλου

Ελληνική Δισκογραφία 1950 -2004

Ελληνική Δισκογραφία 1950 -2004
Πέτρος Δραγουμάνος
 
 
 
Όσοι από εμάς ασχολούμαστε με την μουσική ως ακροατές δεν είναι λίγες οι φορές που
 
έχουμε αισθανθεί την ανάγκη να αναζητήσουμε την δισκογραφία κάποιων δημιουργών
 
συγκροτημένα. Πολλές φορές χρειαστήκαμε πληροφορίες για τραγούδια που υπάρχουν σε
 
δίσκους, για συνεργασίες καλλιτεχνών κτλ. Αυτά και άλλα πολλά προσπάθησε να
 
καταγράψει ο Πέτρος Δραγουμάνος για την ελληνική δισκογραφία από το 1950 μέχρι
 
σήμερα.Αποτέλεσμα; Καταρχήν ένα βιβλίο και τώρα πλέον ένα dvd με περιεχόμενο
 
"Ελληνική Δισκογραφία 1950-2004".

ο φωτογράφος Μιχάλης Πολυχρονάκης

 

Βιογραφικό σημείωμα

Γεννήθηκα στα Χανιά το 1959. Ασχολούμαι με την φωτογραφία ερασιτεχνικά από το 1989. Το 1994 παρακολούθησα ο τμήμα φωτογραφίας της ΝΕΛΕ Χανίων και κατά διαστήματα διάφορα σεμινάρια στα Χανιά και στο Ρέθυμνο. Είμαι μέλος της Ε.Φ.Ε – FIAP και της ΛΕΦΚΙ Χανίων όπου διετέλεσα μέλος του Δ. Σ, αντιπρόεδρος και πρόεδρος αυτής. Πρόσφατα έγινα τακτικά μέλος της Ένωσης Πνευματικών Δημιουργών Χανίων. Είμαι αξιωματικός του Πολεμικού Ναυτικού και υπηρετώ στο Ναύσταθμο Κρήτης. Έχω πραγματοποιήσει 4 ατομικές εκθέσεις στα Χανιά και έχω συμμετάσχει σε πάνω από 30 ομαδικές στην Ελλάδα, στην Κύπρο, στη Γαλλία, στο Βελγίο, και στην Ιταλία. Πολλές φορές έχει διακριθεί και βραβευτεί.